czwartek, 27 marca 2014

Elmer krok po kroku

Uszyłam ostatnio takiego dużego słonia o imieniu Elmer. Jak się okazuje, ma duuużo fanów. Niekórzy mają na jego pukcie obsesję ;) My mamy tylko dwie jego przygody: pierszą, oraz Elmer i Róża. Widzieliśmy nawet gumowe zabawki do kąpieli z Elmerem i Wilburem. Córce powoli przeszedł szał, do czasu aż nie zobaczyła przekazania słonika z filcu nowej właścicielce. 
Zarządziła: - "Mamo, ja też chcę mieć takiego Elmera jak poduszka!" 
Musi poczekać, bo to jednak pracochłonna robota, zdecydowanie, nie na jeden wieczór. 

Według książki z przygodami rysunek ok 30x40cm. 


 Wycięłam i przypiełam szpilkami do grubego szarego filcu.

Wycięłam po formie.

Docięłam uszy 2x i nogi 2x.


Powycinałam kwadraty 4x4cm. W trakcie trochę się pozmieniało - były czasem docinane na oko.


Warsztat pracy ;)


Oto ucho słonika. Tak łączę kwadraty ze sobą i zszywam czarną muliną.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz