czwartek, 11 marca 2021

Nauka szydełka

W mieście mamy cudną grupę kobiet, ktore wspólnie szydełkują, ,,drą pierze,, i dzialają artystycznie. Żurek czyli Żyrardowskie Utalentowane Rękodzielniczki Kulturalne, grupa storzona i prowadzona przez Monikę Rosińską. Ta wspaniała kobieta pomogła mi rok temu zorganizować wystawę moich prac w Galerii Resursa w naszym mieści, oraz była kuratorem tej wystawy. Dziękuję!

Teraz moje kolejne podejście do szydełka :)

Słupki,  półsłupki, oczka ścisłe... ćwiczę,  aby było coraz ładniej. :) podstawa to wyczucie szydełka i włóczki,  aby ruchy szydełkiem były naturalnym odruchem. Nawet nie chodzi o szybkość, tylko o przyjemność z czasu dla siebie, relaksu dla głowy, zajęcia rąk czymś przyjemnym i konstruktywnym. 

Pomogły mi bardzo filmiki na you tube i spokój w głosie prowadzących szydełkowe kanały. Mogłam je zatrzymać lub wrócić kilka razy. Prułam to co zrobiłam wiele razy. 

Mam już opaskę na głowę. Powstaje chusta w kolorze niezapominajek, prosty wzór na początek. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz