piątek, 11 grudnia 2020

Galiarda - tancerka w stroju barokowym

Grafika na papierze akwafortowym. 49x66cm plus brzegi. Ciemna sepia, złoto, ciemna czerwień farb drukarskich.  Nowiutka, odbijana dwa razy, udało się w miarę wpasować w 1 odbitkę. Niewielkie przesunięcie linii tancerki nie razi. Wzmocniłam pracę podmalowując tuszem złotem ecolina, oraz rysunkiem kapelusza, twarzy, rąk, elementów biżuterii. Tak czułam, tak mogłam, tak zrobiłam :) nie ma się czego bać.

Cykl grafik Tańczący (czyli postacie tańczących w historycznych strojach) nadal jest mi bliski i czuję, że mogłabym go dalej rozwijać. Tym bardziej, że z niektóre matryce nie wykorzystały swojego potencjału. :) Chciałabym rozwijać swoją pracownię graficzną i obecnie przymierzam się aby inwestować środki w kuwety z PCV na kwas i nowe blachy cynkowe. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz