wtorek, 29 grudnia 2020

Kamienica i drzewo - odbitka

Dziś powstał nakład 16 odbitek w przeróżnych wariantach kolorystycznych. Każda wyjątkowa i niepowtarzalna, mimo iż z jednej matrycy. 

Wymieszałam farby według wizji, którą miałam w głowie. Drzewo miało być żółto-zielone, a kamienica czerwono-ruda, tak jak cegły w mieście Żyrardów. :)

Szukałam najlepszych odcieni kolorów, skończywszy na czerni i szarościach.

Oto pierwsza z cyklu miejskiego kamienic w moim mieście. Kolejne czekają na podpis i numerację nakładu odbitek, oraz dobre zdjęcia w dziennym świetle.

Oto mój mały pomocnik z odbitką na papierze graficznym Hahnemuhle. Do tych odbitek użyłam papieru o cieńszej gramaturze, papieru nie moczyłam w wodzie, jak to robię przy większych formatach i odbitkach z blachy cynkowej. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz